خنده درمانی

خنده زبان عشق است.

خنده درمانی

خنده زبان عشق است.

مشخصات بلاگ

بیشتر لبخندها با لبخندی دیگر شروع می شوند.

چگونه شوخ طبع باشیم

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ق.ظ


چگونه شوخ طبع باشیم: 


ناهمخوانی (با عقاید، تصورات)، غیر منتظره بودن، غافل گیر کننده بودن، ممنوع بودن (اعمال، رفتار و شخصیت)، و تاخیردر درک (به اصطلاح گرفتن مطلب) همگی میتواند فاکتورهای شوخ طبعی باشند. 
چه نکاتی را باید هنگام شوخ طبعی رعایت کنیم: 


1-
مطمئن گردید فردی که میخواهید با وی شوخی کنید شرایط و یا جنبه شوخی را داراست. 
2-
با کسی شوخی کنید که با وی صمیمی و نزدیک میباشید. 
3-
موقعیت اجتماعی را مد نظر قرار دهید (در دانشگاه، میهمانی و یا مراسم ترحیم). 
4-
شوخی باید متوجه خودتان باشد و نه فرد دیگری. 
5-
شرایط و موقعیت ها را دستمایه خنده قرار دهید و نه فرد و یا گروه را. 
6-
سعی کنید با افرادی که از نظر سنی از شما بزرگتر هستند شوخی نکنید. 
7-
در شوخ طبعی افراط نکنیدتا از وقار و شان شما کاسته نگردد

  • گروه سیمرغ

نظرات  (۳)

  • سهیلا محمدخانلو
  • سلام من خیلی شوخ طبع بودن را دوست دارم و واقعا با موارد بالا موافقم مخصوصا  موارد 5و6
  • سعیده حاجی قاسمی
  • شوخ طبعی بسیار عالیست وممنون که موارد که باعث شوخ طبعی درست است را یادآوری کردید.
  • اعظم هاشمی
  • سلام 
    من شوخی وشوخ طبعی را خیلی دوست دارم وتقریبا همیشه تمام نکات لازم را رعایت میکنم ولی باز هم ممنونم از توضیح هایی که دادین که خیلی کاربرد دارد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی